Sovereign Game Studios' personal website. Providing you with up to date information regarding our video game title.


You are not connected. Please login or register

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 7:57 pm

CPL. Rex wrote:I see your trying to secretly get a lot of posts for what ever reason.

You're genius! That is why, he is making new threads all of time...

View user profile

27 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:06 pm

Jony wrote:
CPL. Rex wrote:I see your trying to secretly get a lot of posts for what ever reason.

You're genius! That is why, he is making new threads all of time...
*Cracks knuckles
Time to kill some competition stop a spammer.

View user profile

28 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:14 pm

CPL. Rex wrote:I see your trying to secretly get a lot of posts for what ever reason.

Edit: Desperate for top 20 posters? Question

top 20 posters huh? ah dang it i only got 3 posters in my room.

P.S i never actually knew there was such thing as "top 20 posters" and no i just felt like doing random crap, brainstormed ideas and had no idea how to link em together, and thus this thread was born.

View user profile

29 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:18 pm

idredman wrote:
CPL. Rex wrote:I see your trying to secretly get a lot of posts for what ever reason.

Edit: Desperate for top 20 posters? Question

top 20 posters huh? ah dang it i only got 3 posters in my room.

P.S i never actually knew there was such thing as "top 20 posters" and no i just felt like doing random crap, brainstormed ideas and had no idea how to link em together, and thus this thread was born.
Well, you actually did make on to the list. As 20'th. Your next post will make you tied for 19th. Razz

View user profile

30 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:20 pm

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:
CPL. Rex wrote:I see your trying to secretly get a lot of posts for what ever reason.

Edit: Desperate for top 20 posters? Question

top 20 posters huh? ah dang it i only got 3 posters in my room.

P.S i never actually knew there was such thing as "top 20 posters" and no i just felt like doing random crap, brainstormed ideas and had no idea how to link em together, and thus this thread was born.
Well, you actually did make on to the list. As 20'th. Your next post will make you tied for 19th. Razz

holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.

View user profile

31 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:32 pm

idredman wrote:holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.
Like the daily story thread. That's usually where I post random [REDACTED] that could prpbably have it's own thread. lol

View user profile

32 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:34 pm

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.
Like the daily story thread. That's usually where I post random [REDACTED] that could prpbably have it's own thread. lol
thanks, next time i think of something small and random, i'll head there.

View user profile

33 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 8:36 pm

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.
Like the daily story thread. That's usually where I post random [REDACTED] that could prpbably have it's own thread. lol
thanks, next time i think of something small and random, i'll head there.
Well, it's not necissarily a good thing that I always post there. I'm pretty sure I've only made two threads so far. Razz

View user profile

34 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 9:17 pm

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.
Like the daily story thread. That's usually where I post random [REDACTED] that could prpbably have it's own thread. lol
thanks, next time i think of something small and random, i'll head there.
Well, it's not necissarily a good thing that I always post there. I'm pretty sure I've only made two threads so far. Razz

if i can run this game when it comes out (which i hope i can) ...are and vdaam gonna be elites straight away? also, in videos regarding the sanghelis in their home world, they have no cloths on ...are you all nekkid and what kind of shmexxy cloths do your girls wear. are there even female elites?

P.S this ain't srs but i just wanna see what answer you come up with.

View user profile

35 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 10:11 pm

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:holy crap i got last place with out even trying !?!? such an achievement !oh wait, tied for 19th yipee!

also i make a lot of threads cause i like to have a certain place for each topic, not just mangle all the topics into different posts on one thread confuzzeling everyone.
Like the daily story thread. That's usually where I post random [REDACTED] that could prpbably have it's own thread. lol
thanks, next time i think of something small and random, i'll head there.
Well, it's not necissarily a good thing that I always post there. I'm pretty sure I've only made two threads so far. Razz

if i can run this game when it comes out (which i hope i can) ...are and vdaam gonna be elites straight away? also, in videos regarding the sanghelis in their home world, they have no cloths on ...are you all nekkid and what kind of shmexxy cloths do your girls wear. are there even female elites?

P.S this ain't srs but i just wanna see what answer you come up with.
There are women, and elites where cloths. From what i've seen, they mostly where roabs/ comonoes.

View user profile

36 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 10:20 pm

This sounds like something I would do when I was bored...

Except I did it on facebook.
You can see why I am not on facebook any more.

View user profile

37 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 10:35 pm

idredman wrote:if i can run this game when it comes out (which i hope i can) ...are and vdaam gonna be elites straight away? also, in videos regarding the sanghelis in their home world, they have no cloths on ...are you all nekkid and what kind of shmexxy cloths do your girls wear. are there even female elites?

P.S this ain't srs but i just wanna see what answer you come up with.
I'm not sure what you mean in the "vdaam gonna be elites staright away" part. Those "videos" showing Elites on their home world were from Legends, so are therefore rendered [REDACTED] to me. Plus, that was supposed to be the Elites before they had all their cool technology. I have no idea what kind of cloths we wear... Or course there are female Elites! Where do you think we came from?! Razz

View user profile

38 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 11:00 pm

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:if i can run this game when it comes out (which i hope i can) ...are and vdaam gonna be elites straight away? also, in videos regarding the sanghelis in their home world, they have no cloths on ...are you all nekkid and what kind of shmexxy cloths do your girls wear. are there even female elites?

P.S this ain't srs but i just wanna see what answer you come up with.
I'm not sure what you mean in the "vdaam gonna be elites staright away" part. Those "videos" showing Elites on their home world were from Legends, so are therefore rendered [REDACTED] to me. Plus, that was supposed to be the Elites before they had all their cool technology. I have no idea what kind of cloths we wear... Or course there are female Elites! Where do you think we came from?! Razz
i dunno, tell that to the people who think we evolved from one single creature, how did it mate?

View user profile

39 Re: what a creeper! on Thu Jun 21, 2012 11:25 pm

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:I'm not sure what you mean in the "vdaam gonna be elites staright away" part. Those "videos" showing Elites on their home world were from Legends, so are therefore rendered [REDACTED] to me. Plus, that was supposed to be the Elites before they had all their cool technology. I have no idea what kind of cloths we wear... Or course there are female Elites! Where do you think we came from?! Razz
i dunno, tell that to the people who think we evolved from one single creature, how did it mate?
You mean single celled organisms? They split if half, then two are left. It's pretty graphic though.

View user profile

40 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 1:29 am

all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him

View user profile

41 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 2:26 am

idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

View user profile

42 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 2:36 am

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Rolling Eyes

View user profile

43 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:07 am

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Well if he respawns, then you can just stab him again. And if he continues to respawn, you'll be enjoying yourself with an infinite amount of fun!!!

View user profile

44 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:12 am

mini0013xx wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Well if he respawns, then you can just stab him again. And if he continues to respawn, you'll be enjoying yourself with an infinite amount of fun!!!
I believe this is called "spawn killing" or "boosting".
*Stab's idredman.

View user profile

45 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:15 am

Kusa 'Aezotee wrote:
mini0013xx wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Well if he respawns, then you can just stab him again. And if he continues to respawn, you'll be enjoying yourself with an infinite amount of fun!!!
I believe this is called "spawn killing" or "boosting".
*Stab's idredman.

but what if i armor lock? your knife will bounce back stabbing your hand..

P.S what the hell is that fire thingy on my posts? are they gonna burn me?

View user profile

46 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:23 am

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
mini0013xx wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Well if he respawns, then you can just stab him again. And if he continues to respawn, you'll be enjoying yourself with an infinite amount of fun!!!
I believe this is called "spawn killing" or "boosting".
*Stab's idredman.

but what if i armor lock? your knife will bounce back stabbing your hand..

P.S what the hell is that fire thingy on my posts? are they gonna burn me?
I'm pretty sure I would see you doing the typical "punch the ground" move, that meant you were going into armor lock. And because you are my only enemy, I would put up a tent, build a camp fire, and wait for you to come out.

If we're looking at the same fire, it means that a lot of people have posted in it recently.

View user profile

47 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:24 am

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
mini0013xx wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:all of us kinda forgot this but, idredman is still always online. kusa kill him
*Stabs idredman.
Gladly! Now if only you couldn't respawn...

Well if he respawns, then you can just stab him again. And if he continues to respawn, you'll be enjoying yourself with an infinite amount of fun!!!
I believe this is called "spawn killing" or "boosting".
*Stab's idredman.

but what if i armor lock? your knife will bounce back stabbing your hand..

P.S what the hell is that fire thingy on my posts? are they gonna burn me?
I'm pretty sure I would see you doing the typical "punch the ground" move, that meant you were going into armor lock. And because you are my only enemy, I would put up a tent, build a camp fire, and wait for you to come out.

If we're looking at the same fire, it means that a lot of people have posted in it recently.

well then i'll never come out betch!

View user profile

48 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:30 am

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:I'm pretty sure I would see you doing the typical "punch the ground" move, that meant you were going into armor lock. And because you are my only enemy, I would put up a tent, build a camp fire, and wait for you to come out.

If we're looking at the same fire, it means that a lot of people have posted in it recently.

well then i'll never come out betch!
*Spawns a killball.
*Drops it on idredman.
*Spawns spawn-point.
*Deletes all.
*Spawns another.
*Drops it in killball.
Wink

View user profile

49 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:32 am

Kusa 'Aezotee wrote:
idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:I'm pretty sure I would see you doing the typical "punch the ground" move, that meant you were going into armor lock. And because you are my only enemy, I would put up a tent, build a camp fire, and wait for you to come out.

If we're looking at the same fire, it means that a lot of people have posted in it recently.

well then i'll never come out betch!
*Spawns a killball.
*Drops it on idredman.
*Spawns spawn-point.
*Deletes all.
*Spawns another.
*Drops it in killball.
Wink

...no one said forge was on *turns into 343 guilty spark ...wannabe*

View user profile

50 Re: what a creeper! on Fri Jun 22, 2012 3:38 am

idredman wrote:
Kusa 'Aezotee wrote:*Spawns a killball.
*Drops it on idredman.
*Spawns spawn-point.
*Deletes all.
*Spawns another.
*Drops it in killball.
Wink

...no one said forge was on *turns into 343 guilty spark ...wannabe*
And nobody said we were in custom games with infinite armor abilities!

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum

Copyright © 2012 Sovereign Game Studios All Rights Reserved.